SCOTT Spark RC World Cup TR
Kód: 38390Detailní popis produktu
U nového modelu Spark lze úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.
Patentovaný integrovaný systém odpružení
Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti. Konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů,což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.
SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT
Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.
Systém tlumení Twinlock
Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku,čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší,úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umí odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou150 mm zdvihu vás nepřipraví. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Horská kola 29" |
---|---|
? Rám: | Spark RC Carbon |
? Vidlice: | RockShox SID Select+ RL3 Air |
? Tlumič: | RockShox NUDE 5 RL3 |
? Systém zamykání: | SCOTT TwinLoc 2 |
Přehazovačka: | SRAM X0 Eagle AXS Transmission 12 Speed Wireless Electronic Shift System |
Řazení: | SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller |
Řetěz: | SRAM CN X0 Eagle Transmission |
Vícekolečko: | SRAM X0 Eagle XS 1295 Transmission 10-52 |
? Brzdy: | SRAM Level TLM Disc |
Kliky: | SRAM X0 Eagle Transmission DUB / 55mm CL / 32T |
Středové složení: | SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm |
Řidítka: | Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise / back sweep 8° / 740mm |
Představec: | |
? Hlavové složení: | Syncros - Acros Angle |
? Sedlovka: | FOX Transfer SL Performance Elite Dropper Post |
Sedlo: | Syncros Belcarra Regular 1.5 Titanium rails |
Náboj přední: | |
Náboj zadní: | |
Ráfky: | |
Plášť přední: | |
Plášť zadní: | |
Hmotnost: | 10.9kg |
Modelový rok: | 2024 |
? Sada kol: | Syncros Silverton 1.0-30 6 Bolt |
? Pláště: | Maxxis Rekon Race / 29x2.4" / |
? Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg: | 128kg |
Pedály: | nejsou součástí |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.